Twiends untuk follower dan trafik

Nak buat duit dengan Twitter , tiada cara lain selain perlukan follower yang ramai, dan ia tidak lah mudah untuk dapatkan followers di Twitter . Aku akui, sangat susah untuk dapatkan orang supaya follow kita dan kekalkan mereka dalam senarai kita. Kerana, nak follow dan unfollow sangat senang di Twitter, tak perlu approve friends seperti di Facebook.

Cara mudah ialah, samada kita beli followers atau masuk ke website yang ada provide followers pada kita. Cuba bayangkan betapa susahnya nak dapatkan followers, jadi labur sikit untuk itu, cuma dari segi ethics mungkin kurang manis.

Itu yang berbayar. Anda mahu yang free?


twiends.com neh free of charge,anda boleh dapat ramai followers dan sudah tentu, income ChurpChurp, Sponsored Tweet, magpie pun akan bertambah-tambah lepas dapat ramai follower.untuk blogger pula trafik memang mantop aku da try pon..gunakan kredit untuk pancing visitor masuk web kita bila dah habis kredit,amik plak twitter dan follow sesiapa yang ada disitu sebab diorang pon ade tawarkan kredit bila korang follow..klik je twiends all outomatik follow semua.Maknanya, anda follow dan anda akan difollow (followed). Bila kredit anda habis, anda boleh topup kredit anda dengan cara follow orang lain pula dan begitulah proses selanjutnya.

Malaslah nak cakap panjang, korang boleh terus sahaja ke twiends.com . Dan jangan lupa follow aku di Twitter


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© ʞɔnlɹǝpɔ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO