Showing posts with label basuh baju. Show all posts
Showing posts with label basuh baju. Show all posts

Basuh baju dengan games







































sekarang banyak betul Laundry self service di kawasan flat aku,kiri kanan depan belakang ada.kalau dah banyak sangat mana 1 nak pilih,sumenya dekat2 belaka,tapi dalam pemerhatian aku ramai yang pilih ada wifi,TV dan Vending machine punye walaupon jauh,betol jugak tuh nak tunggu siap basuh boring giler wei,boleh x pengusaha laundry di malaysia sediakan Arcade Washing Machine,ianya dicipta oleh Taiwanese designer Lee-Wei Chen,boleh main game wo cool abis kan hehe.
Tag : , ,
 
© ʞɔnlɹǝpɔ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO