sekarang banyak betul Laundry self service di kawasan flat aku,kiri kanan depan belakang ada.kalau dah banyak sangat mana 1 nak pilih,sumenya dekat2 belaka,tapi dalam pemerhatian aku ramai yang pilih ada wifi,TV dan Vending machine punye walaupon jauh,betol jugak tuh nak tunggu siap basuh boring giler wei,boleh x pengusaha laundry di malaysia sediakan Arcade Washing Machine,ianya dicipta oleh Taiwanese designer Lee-Wei Chen,boleh main game wo cool abis kan hehe.
Showing posts with label basuh baju. Show all posts
Showing posts with label basuh baju. Show all posts
Home > Posts filed under basuh baju
Basuh baju dengan games
at 1:38 PM
sekarang banyak betul Laundry self service di kawasan flat aku,kiri kanan depan belakang ada.kalau dah banyak sangat mana 1 nak pilih,sumenya dekat2 belaka,tapi dalam pemerhatian aku ramai yang pilih ada wifi,TV dan Vending machine punye walaupon jauh,betol jugak tuh nak tunggu siap basuh boring giler wei,boleh x pengusaha laundry di malaysia sediakan Arcade Washing Machine,ianya dicipta oleh Taiwanese designer Lee-Wei Chen,boleh main game wo cool abis kan hehe.
