Hantar mesej percuma


MostSms merupakan sebuah laman perkhidmatan penghantar sistem pesanan ringkas (SMS) secara percuma ke seluruh Malaysia. Laman ini dikendalikan oleh Cypearl Sdn. Bhd. Sehingga kini terdapat 19,885 orang berminat dengan dengan MostSMS. Apa yang menariknya tentang MostSms ini, anda boleh menghantar sms percuma sebanyak 31 pada rakan anda bila-bila masa dalam sehari.

Anda boleh juga menyimpan nombor telefon di dalam buku telefon dan terdapat fungsi dimana anda boleh menetapkan penghantaran sms secara berjadual kepada rakan anda. Jadi jika ada sesuatu perkara yang penting seperti hari lahir seseorang, pasti anda tidak mahu terlewat untuk mengucapkannya dan masalah terlupa akan dapat diatasi dengan adanya MostSms ini. Terdapat juga koleksi sms pelbagai kategori yang disediakan bagi untuk dihantar terus kepada rakan anda dan juga untuk tersayang.

Kini anda boleh mula menghantar sebarang sms secara percuma ke telefon bimbit rakan anda. INGAT!. Hanya 31 sms percuma yang dibenarkan dalam sehari. Pengguna Maxis dan Celcom boleh digunakan dan pastikan anda tidak menggunakan perkhidmatan MostSms ini sebagai sms SPAM kerana nombor dan nama pertama anda akan disertakan sekali semasa anda menghantar mesej.
Ranking: 5
 
© ʞɔnlɹǝpɔ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO