Model pakaian tua (Liu Xianping)


menjual pakaian wanita secara online mestilah menggunakan model yang sexy dan menarik tertarik umphhh.berbeza terjadi di china apabila Liu Xianping, seorang lelaki Cina berusia 72 tahun menjadi model pakaian wanita untuk cucunya.yang peliknya jualan onlinenya meningkat 5 kali ganda..alamakkkk.
Apabila ditanya, apa yang difikirkannya tentang aksi lucu beliau, Liu Xianping menjawab:
Mengapa tidak boleh diterima untuk orang seperti saya memakai pakaian wanita? Menjadi model untuk kedai online membantu cucu saya dan saya tiada masalah langsung. Kami sangat gembira pada hari penggambaran itu. Saya hanya seorang tua dan semua yang saya buat adalah untuk menjadikan semua orang gembira.Nak beli x?



A good reason for you to put that smartphone down NOW and reconnect with family.




Aaron Aziz likes Ayam BIG!




sumber offbeatchina
Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

Unknown said...

Thank you for another fantastic posting. Where else could anyone get that kind of information in such a perfect way of writing? I have a speech next week, and I was looking for more info.
FRIV 2 | Juegos Friv | Friv 2 Planet | Play Friv 2 Games
Juegos Friv - La Mejor Colección de Juegosfrivol
Friv 4 Games - Friv 400 School for Kids


July 26, 2016 at 4:48 PM
Unknown said...

I like to get up early to go out and breathe fresh air. I feel that it is good for health and a good habit http://19216811ll.com


March 6, 2018 at 11:25 AM

Post a Comment

 
© ʞɔnlɹǝpɔ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO