Topup online-->http://www.etopup2u.com/?ref=1216
Daftar sebagai pemandu uber

Award Top Blogger

Musim AWARD telah bermula hehe... banyak pulak blogger-blogger dapat AWARD kan.Emmmm baguslah..macam ni baru ade spirit nak berblog.Tengah syok blogwalking sambil up trafik sahabat blogger ade pesanan dari Nuriz yang aku dapat AWARD...ceh x sangka pakcik dapat AWARD,aku maseh newbies maaaa.tapi terharu jugak blog aku yang ntah pape neh di beri penghargaan sebagai top blogger.Gempak siot,walaubagaimanapun Setinggi penghargaan pada Nuriz kerana telah memberiku AWARD.walaupun x dapat pegang tapi aku tetap berbanga,hasil karya ku disini dihargai.Terima kasih sekali lagi pada Nuriz
jangan bersedih wahai sahabatku sekalian aku nak cari 12 orang untuk mengTAG AWARD aku neh...mai kita tengok sape yang kena..

1. http://alkisahsibelalang.blogspot.com
2. http://aishkimfan.blogspot.com/
3. http://www.publicadmininfo.blogspot.com
4. http://aiinabdullah.blogspot.com
5. http://seribahasa.blogspot.com
6. http://namakuhafiz.blogspot.com
7. http://budakbaiklah.blogspot.com
8. http://fatinygindah.blogspot.com
9. http://generasieraremaja.blogspot.com
10. http://bezbuddy.blogspot.com
11. http://fztogether.blogspot.com
12. http://myhadyaya.blogspot.com

Dan sebagai membalas jasaku memberimu AWARD apa yg perlu anda buat ialah..
1. Thank & link to the person that gave you award.
2. Past this award onto 12 blogger's you've recently discovered and think are fantastic
3. Contact and let them know they've won the award..
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© ʞɔnlɹǝpɔ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO