Keluarga Sosilawati Tunggu Keputusan DNA

KUALA LUMPUR 12 Sept. – Ahli keluarga Datuk Sosilawati Lawiya kini berkumpul di rumah jutawan kosmetik itu di Taman Harmoni, Gombak selepas dimaklumkan tentang perkembangan terbaru kes kehilangan usahawan tersebut malam tadi.

Salah seorang ahli keluarganya yang hanya dikenali sebagai Elias berkata, mereka juga telah menerima panggilan telefon daripada polis pada pukul 12 tengah hari tadi berhubung kes itu.

"Bagaimanapun polis belum memaklumkan kepada kami sekeluarga yang itu adalah mayat Sosilawati dan masih menunggu pengesahan ujian deoksiribonukleik (DNA).

"Kami akan beri kenyataan selepas polis memberi kenyataan rasmi," katanya kepada pemberita di hadapan rumah keluarga Sosilawati di Taman Harmoni Gombak di sini hari ini.

Sementara itu, suasana di pekarangan rumah banglo Sosilawati tenang dengan beberapa buah kereta dipercayai milik saudara mangsa berada di hadapannya.

Turut kelihatan ialah bekas suami pertama mangsa yang dikenali sebagai Bukhari kira-kira pukul 12 tengah hari ini.

Dalam pada itu pihak polis dijangka memberi sidang akhbar di Banting berhubung kes itu pada pukul 1.30 petang.

Sosilawati dan tiga lelaki yang hilang bersamanya sejak 30 Ogos lalu dikatakan telah dibunuh sebelum dibakar dan abu mayat mereka dibuang ke pantai Morib.

Misteri kehilangan mereka akhirnya terungkai ekoran penahanan lebih lima orang termasuk seorang peguam bergelar Datuk. - Utusan
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© ʞɔnlɹǝpɔ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO