Pokki memudahkan update laman sosial

Google, Facebook, dan sejumlah besar syarikat teknologi tinggi yang kecil seolah-olah bersetuju bahawa "masa depan terletak di dalam web", iaitu, Web sebagai penyelesaian bagi mengelakkan permohonan asli yang membawa kepada pemecahan. Pandangan ini sudah pasti betul.
seperti aplikasi desktop yang sepadan yang mudah untuk digunakan. Sekarang. Yang berpangkalan di San Diego-syarikat start-up OpenCandy mencadangkan penyelesaian menggunakan produk baru yang dipanggil Pokki untuk menutup pelayar dan jurang antara aplikasi asli. Dalam erti kata lain, mereka menyediakan kebanyakan aplikasi web daripada aplikasi web semasa adalah lebih mudah untuk digunakan.



OpenCandy hari ini mengumumkan pembebasan Pokki syarikat itu menukar namanya kepada SweetLabs (pemasang masih dipanggil OpenCandy).

Pokki Apakah?
Pokki berdasarkan Kromium (Google penyemak imbas sumber terbuka) mengenai rangka kerja yang membolehkan pemaju untuk menggunakan teknologi Web standard untuk membina aplikasi. Tetapi menambah beberapa ciri-ciri utama Pokki: aplikasi ini menyokong bar menu tab Pemberitahuan (sama dengan sistem lencana IOS), dan aplikasi ini juga direka untuk memudahkan - klik pada suatu permohonan, ia akan muncul tetingkap kecil, anda anda boleh menggunakan tetingkap ini untuk mengakses grafitti dinding Facebook, Gmail Peti masuk, atau anda memasang sesuatu yang lain. Klik Pokki luar, ia akan hilang.

Pokki kini boleh menyediakan pengguna dengan lapan permohonan, termasuk Gmail, Facebook, Groupon, eBay, The Wall Street Journal, Kehidupan Sosial dan Twitter. Ini adalah satu permulaan yang baik, tetapi pembebasan produk hari ini terutamanya kepada pemaju memulakan Pokki SDK (software development kit). Bermula hari ini, pemaju boleh menggunakan SDK ini kepada mana-mana tapak yang mereka suka untuk menjadi Pokki (jika ini adalah tapak adalah satu antara muka pemprograman aplikasi (API)). Kebanyakan aplikasi hari ini mengumumkan Pokki oleh kakitangan SweetLab dalaman untuk membina.
Untuk menggunakan Pokki,

pengguna perlu install di web aslinya dahulu,lebih mudah kerana ia datang secara bundel dengan Pokki semua permohonan syarikat itu berharap yang pengguna boleh memuat turun laman web kegemaran mereka Pokki, kemudian gunakan pelayar bersepadu permohonan Pokki terus untuk menambah lebih banyak Pokki. Aplikasi ini, hari ini mengumumkan sokongan bagi sistem Windows, tetapi masa depan syarikat juga akan melepaskan versi Mac dan Linux.


Install disini Pokki
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© ʞɔnlɹǝpɔ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO