Pengumuman apple New ios 6



Pengumuman Apple dalam Persidangan Pemaju seluruh dunia tahunan (WWDC) di San Francisco pada hari Isnin, Jun 11, yang dinanti-nantikan oleh penggemar alat di Amerika, ABC News melaporkan.



Ketua Pegawai Eksekutif Tim Cook dijangka untuk pratonton perisian iPhone baru yang IOS 6, Dikenali sebagai sistem operasi yang paling maju mudah alih di dunia, dan yang Apple baru MacBook Pro dan komputer riba Udara, apabila dia menendang di luar persidangan tahunan syarikat untuk pembangun perisian pada hari Isnin .

Sudah 1 tradisi bahawa Apple membuat pengumuman utama mereka yang Pemaju tahunan Persidangan seluruh dunia dan tahun ini, Cook ini dijangka disiapkan dengan mendedahkan yang ciri-ciri baru yang IOS 6 mempunyai untuk menawarkan, mengapa ia yang dikenali sebagai perisian paling maju mudah alih di dunia, dan apabila ia akan menjadi disediakan kepada pengguna.

Ia boleh dipanggil semula pada tahun 2010, Apple menunjukkan 4 iPhone baru di WWDC, tetapi tahun ini, tumpuan adalah pada perisian IOS 6.



Tahun lepas, apabila IOS 5 telah diperkenalkan, "Siri" menjadi sensasi segera. Dipercayai menjadi satu lagi kelebihan Apple mempunyai dari telefon pintar yang lain, pembantu maya yang menterjemahkan arahan suara dan ceramah kepada pengguna adalah satu sambutan yang besar.

Dalam IOS 6, Apple menambah ciri-ciri baru bahawa pemerhati banyak mendapati menarik. Jika Twitter integrasi adalah kemuncak IOS 5, ramai percaya IOS 6 akan memberi penekanan kepada Facebook dan boleh membuat ia lebih mudah untuk menghantar update status Facebook dari dalam aplikasi Apple.



Tetapi Cook adalah tidak hanya bercakap iProducts yang. Beliau juga dijangka memberi tumpuan kepada komputer riba dan desktop Apple dan "The Lion Mountain," versi seterusnya Apple sistem operasi Mac yang dijangka mula dijual pada musim panas ini. Bersama-sama dengan preview perisian baru, Apple banyak gosip untuk melepaskan baru MacBook Pro dan menyiarkan dengan jenama baru Retina Paparan resolusi tinggi. ABC News sebelum ini melaporkan bahawa Pro MacBook akan mempunyai grafik Nvidia dan baru Intel Ivy Jambatan pemproses.

Pertandingan utama "Singa Gunung" akan Microsoft Windows 8.

Masak juga dijangka akan mengumumkan model baru Mac. Intel Corp baru sahaja dikemaskini selaras pemproses dengan lebih cepat, cip kurang kuasa-lapar, dan kebanyakan talian Mac Apple tidak pernah kemas kini utama dalam setahun.



Satu lagi spekulasi mengenai pengumuman epal adalah bahawa syarikat itu boleh melancarkan satu set TV besar-besaran yang bersepadu dengan iTunes. Lewat pengasas syarikat Steve Jobs membayangkan biografinya, Walter Isaacson bahawa dia mahu mengubah kehidupan TV. Epal tidak menjual'' Apple TV,'' tetapi ia adalah kotak kecil yang menghubungkan ke TV untuk memaparkan filem-filem dari iTunes. Ada banyak spekulasi bahawa Apple merancang untuk membuat satu set TV besar-besaran, disepadukan dengan iTunes.

Pemerhati syarikat beberapa menjangka Apple untuk mendedahkan satu set di WWDC, tetapi ada spekulasi meluas bahawa ia boleh membuat satu langkah kecil ke arah matlamat Pekerjaan 'dengan melepaskan perisian yang dikemaskini untuk Apple TV, meluaskan fungsinya agak terhad.


Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Unknown said...

This is a great web site. Good sparkling user interface and very informative blogs. I will be coming back in a bit, thanks for the great article. I have found it enormously useful.
Juegos Kizi 20 - Kizi Juegos Gratis
Juegos Friv - Los Mejores Juegosfrival
Friv 3 - Friv 30 Online Games


July 26, 2016 at 4:50 PM

Post a Comment

 
© ʞɔnlɹǝpɔ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO