Topup online-->http://www.etopup2u.com/?ref=1216
Daftar sebagai pemandu uber

citer bapak dan anak gadisnyer

Seorang bapak memanggil anak gadisnya masuk kedalam bilik. Dialog dia
lebih kurang macam ni la...
> Bapak : Siti, mai sini sat. Bapak nak tunjuk sesuatu ni.
> Siti : Ya bapak, ada apa?
> Bapak : Mai masuk dalam bilik pastu tolong tutup semua tirai tingkap.
> Siti : Apa?!! (isk bapak aku ni..lain macam jerr)
> Bapak : Bapak kata.....
> Siti : Ya bapak, Siti dengar... Cuma Siti tak percaya apa yang bapak kata
> ni.
> Bapak : Betulll. Bapak suruh hang masuk dalam bilik pastu tutup semua
> tingkap.
>
> Siti pun dalam ragu-ragu tu..dia ikut jugak la apa yang bapak dia suruh.
> Sambil tu dok pikir gak laa..apa la bapak dia nak buat, dah la kat rumah
> takder sapa...tinggal diorang berdua jerr.
> Bapak : Okeh... mai duduk sebelah bapak. Heh heh...
> Siti : Eh bapak, Siti kena keluar dari bilik ni. Sat lagi mak balik...abis
> aaaa.
> Bapak : Tak payah risau... mai duduk sini cepat!!! Jangan bagi bapak
> berkasar.
>
> Siti pun terpaksa la duduk jugak...hati dia takleh cakap laa...berdebar
> giler ahhh. Dalam kepala dok terbayang jadi apa la nanti kat dia.
> Bapak : Cantikkk!!! Yiihaaa. Astalavista bebeh. Okeh.. mai masuk dalam
> selimut bapak plak.
> Siti : Apa?!!
> Bapak : Masuk la cepat!!! Dok cakap banyak pulak. Bapak ikat mulut tu
> karang aaa.
> Siti : Bapak... Siti takut laaa. (nak nangis)
> Bapak : Siti, tengok ni
>
> Siti tak sanggup nak tengok...dia pejamkan mata. Dia tahu, bapak dia dok
> buang tebiat. Bapak dia dah gila. Kiranya, bapak dia tunjuk tu konon-konon
> nak intro dulu ler tu. Tapi dalam hati, Siti teringin gak la nak tengok.
> Dia pun bukak la mata sikit-sikit. Dia pun nampak laaaa ........
>
> Bapak : Cantik tak jam G-Shock baru bapak ni. Dia ader cahaya bila gelap.
> Mahal nih!!! Dah, pegi keluar.
Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

touyakaruma said...

Muahahahah

nanti nak jadi bapak cam nie jugalaaa


January 21, 2010 at 9:21 PM
cderluck said...

uik...berminat plak..hohoho


January 21, 2010 at 9:24 PM
Armyrule said...

oh bapak! ko mmg suspek tol la...hahaha


January 21, 2010 at 9:26 PM

Post a Comment

 
© ʞɔnlɹǝpɔ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO