Topup online-->http://www.etopup2u.com/?ref=1216
Daftar sebagai pemandu uber

bogEL

Kitty dan suaminya sedang mandi bertelanjang dalam bilik air ditingkat atas rumah mereka, tiba tiba lonceng pintu berdering...ring ..ring..ring....Maka
si Kitty terus membungkus tubuhnya dengan tuala dan berlari kebawah untuk membuka pintu.

Rupa-rupanya, Robert jiran rumah mereka berdiri di depan pintu dan berkata " Oh..Minta maaf kerana menggangu u yang sedang mandi.."

Kitty menjawap " tidak apa, biasalah tu..apa u mahu"

Robert terus dengan ghairahnya menjawap " Ohh..Kitty..u mempunyai kulit putih melepak harus bak sutera , jika I offer u RM100.00 sanggupkah U menanggalkan tuala bahagian atas sebagai balasan???"

Dengan secepat kilat tanpa berfikir panjang maka ditanggalkan bahagian atas tuala memperlihatkan buah dadanya yang menbukit demi wang RM100.00..

"WOW" Robert dengan mata terbeliak menghayati buah dadanya yang secara langsung memberangsangkan semangatnya sekaligus menawarkan RM100.00 lagi kepada Kitty untuk menanggalkan kesemua tualanya!!

"kenapa tidak" balas Kitty "itu ganjaran yang amat lumayan" dan terus melonggarkan tualanya memperlihatkan keayuan tubuh yang mengiurkan tanpa seurat benang pun!!.

Maka Robert dengan air liur yang meleleh keluar dan merasa rimas yang amat ketara seperti disimbah air sejuk dengan bahagian zip seluar yang seakan-akan pecah terus menyerahkan Note Rm200.00 kepada Kitty tanda kepuasa yang tak terhingga sambil berlari pulang ke rumahnya untuk melakukan latihan 'menembak'.

apabila Kitty kembali ke bilik air untuk menyambung balik mandinya maka suaminya bertanya " Siapa yang membunyikan lonceng pintu ?"

"Jiran kita, Si Robert" Jawap Kitty

"Robert??" Tanya Suaminya "Adakah dia memulangkan Wang RM200.00 yang dipinjam dari saya tempoh hari??"
Ranking: 5

{ 10 comments... read them below or add one }

joegrimjow said...

lawak mat salleh ni susah nak paham walaupun dah di translate
huhu

jom join contest, 4 hari lagi tinggal untuk menang 50 pound!
klik sini : weekend@sheffield


February 16, 2010 at 6:50 PM
abad said...

Memang best cerita ...kalo semua jiran macam tu,mmg xrugi kita...hehehe


February 16, 2010 at 7:22 PM
Hanafana said...

HAha..senget betol. Itulah bezanya orang ada agama dengan org tak ada agama.


February 17, 2010 at 9:02 PM
Dak Wan® said...

Gila sengal punya Jiran! Hahaha


February 17, 2010 at 10:33 PM
touyakaruma said...

jap nak kira duit tabung , cukup tak RM200


February 25, 2010 at 8:42 PM
aleng said...

tergelak bc post ni. untung jd robert.hahaha


February 25, 2010 at 11:52 PM
REMEDY said...

peh....tergelak aku baca lawak mat salleh ni...apa2 pun thanks ya Tuan Tanah coz...letak lawak yg best ni


March 5, 2010 at 2:04 PM

Post a Comment

 
© ʞɔnlɹǝpɔ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO