(update 11/05/2011)PTC real payment prove 2011

Pay To Clicks (PTC) adalah salah satu cara kita dapat duit melalui internet.
Secara kasarnya..apa yang perlu kita buat..lepas dah daftar dan login kat agen PTC, korang akan “surf” iklan yang diberikan…dah cukup masa iklan tu kita “surf”…kita diberi duit…Amount dia tak banyak lah (biasenye dalam nilai yang korang akan cakap….”emmm tak berbaloi”…etc. USD0.010, 0.011 dan ada yang cuma bagi USD0.001.dan sebagainya).
So kita akan kumpulkan sen – sen ini sampai satu tahap…then lepas tu baru kite boleh “cash out” duit tu…Ini pun bergantung kepada PTC yang korang join, ada yang sampai USD2.00 pun korang dah boleh keluarkan….ada juga yang sampai USD 10.00 baru boleh keluar…….HUHUHUH…..Dalam erti kate kasarnya….kene surf dulu ahh…hari hari…dan hari …dan hari lagi…dan hari lagi….dah cukup “haul”….baru boleh cashkan…..
So PTC nie bukan untuk mereka yang malas and cuma harap duit datang bergolek. …TAPI untuk meraka yang TEKUN dan SABAR bak kata pepatah…sikit sikit lama lama jadi bukit….
Enough for Pengenalan, So kat sini aku nak perkenalkan satu PTC yang TERBAEKK….(bak kata BOBOI BOY)….yang akan bayar korang immediately selepas korang surf…..tak yang tunggu tunggu lama…lepas surf iklan terus masuk duit……boleh caya ker….BETULLLL….aku tak tipu…
korang tengok bukti aku kat bawah nie….duit yang aku terima
NewAgeSurfn
08/05/2011

HOT TODAY



09/05/2011


10/05/2011


11/05/2011

nak bukti lagi….esok aku update lagi..LIBERTY nie adalah salah satu service provider yang menjadi tempat SIMPAN, TERIMA dan HANTAR duit melalui kaedah Credit Card atau Bank Bank Tempatan convert guna evogates Kalau korang biase dengar PAYPAL….ALERTPAY pulak …lebih kurang ahh fungsinya… So berbalik kepada cerita asal…..make it simple
aku perkenalkan PTC yang paling sempoi n TERBAEKK
NewAgeSurfn


Ape bezanya PTC nie dengan yang lain….?
NewAgeSurfn akan memberi anda duit USD sebanyak USD1.44 IMMEDIATELY selepas anda habis surf iklan yang diberikan. Tak payah tunggu lama…nak kumpul sen sen ..n pastu baru nak cash out…
BEtui…..ka nie…Tipu kot…?
Silalah Korang rujuk Payment yang aku tunjukkan kat korang kat atas tadi….sebab tu aku tunjuk PAYMENT PROOF dulu sebelum ajak korang join…..Nanti korang kata aku tipu. Insyallah…aku baru je join tadi automatik terima payment die melalui LIBERTY aku….cepat giler
Dah Confident…atau dah cukup Beran..(BERANI) jom lah join kalu berani….ayat provoke sikit…hehehe
As for start….
1. Korang boleh ahh daftar ..klik jer banner



atau klik jer
NewAgeSurfn
2. Register – isi ajer ape yang patut …
(Nama, Password, Email dan untuk ruangan “Referred By:” tu masukkan lah no. :5740)
3. Verify email NewAgeSurfn Bukak email korang sepertimana yang korang dah register sebelum nie dan verify email berkenaan. Kalu tak de kat situ …rujuk “SPAM” Folder korang …mungkin ade kat situ…verify secepatnya…Ini biase amik dalam masa tak sampai 2 – 3 minit (kalau internet tak de masalah ahh)….


p/s:Bersambung esok..penat dowhh haha….
: payment prof update hingga hari ke 12 take a note..yuppu
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© ʞɔnlɹǝpɔ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO