Transfer wang guna bank online(libertyreserve)

Liberty Reserve

merupakan sebuah bank automatik yang menggunakan sistem pengkalan data sepenuhnya dan menggunakan Dolar US sebagai dasar nilainya. Ianya berfungsi untuk menerima wang pindahan atau menerima bayaran daripada orang lain. Sistem keselamatan Liberty Reserve amat ketat, ianya bagaikan sebuah peti besi yang boleh dipercayai dan rahsia. Bayaran-bayaran adalah muktamad dan tidak boleh diubah sama-sekali (pengguna harus berhati-hati ketika membuat pindahan agar tidak tersilap akaun). Nilai Dolar yang digunakan Liberty Reserve adalah mengikut nilai
semasa matawang USD dan boleh digunakan untuk perdagangan antarabangsa. Anda boleh membuat pindahan atau penerimaan wang hanya dalam beberapa minit sahaja, tidak kira dari sesiapapun dan dimana saja ia berada.

Akaun Liberty Reserve adalah percuma dan untuk membuka akaun Liberty Reserve, sila ke:
Libertyreserve.com

Isikan segala maklumat yang terdapat pada borang Liberty Reserve dan anda akan menerima nombor akaun anda melalui E-Mail hanya dalam beberapa minit sahaja.




Online Money Exchanger


Anda memerlukan sedikit modal dan menggunakan Liberty Reserve sebagai
akaun perantaraan anda, dan nilai baki akaun anda di Liberty Reserve pula perlu diisi. Bagaimana
anda hendak menambah nilai wang di Liberty Reserve anda? Ya saya gunakan Online Money
Exchanger yang terdapat di Malaysia, salah satunya yang biasa saya gunakan adalah
Evogates.com
berfungsi sebagai penukar wang Ringgit anda kedalam bentuk nilai Liberty Reserve, atau sebaliknya. Ianya mudah untuk dilakakukan dimana anda hanya perlu mendaftar secara percuma di Evogates.com dengan mengisi borang pendaftaran. Dibawah adalah sedikit penerangan berkenaan laman web Evogate.com:


Selepas mendaftar anda boleh menukar matawang Ringgit anda kepada Liberty Reserve dengan cara klik pada bahagian “BUY” seperti dibawah:


Nilai setiap 1 Dolar Liberty Reserve boleh anda rujuk pada bahagian sisi kiri laman web ini:


Anda hanya perlu mengisi borang pembelian yang ringkas dan buat segala pemindahan wang mengikut tertip yang akan tersenarai pada laman web ini. Anda boleh membuat penukaran mengikut nilai yang anda inginkan. Pemindahannya sama seperti dibawah:


P\S:Pertanyaan amat dialu-alukan...tanya tanpa ragu ...

PTC terpantas membayar klik NEWagesurf
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© ʞɔnlɹǝpɔ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO