Bukti CSI

8 taun lps LU tanya tang mane GUA sayang kat LU. Time tu
GUA mls nak jawab. Smlm LU merajuk ngan GUA, GUA dah
penat nak layan. LU call GUA,GUA malas nak jawab. Tang mane erk
GUA sayang kat LU? 7 LIKUR GUA duk pk soalan tu. Pernah ke? Maybe
tak sedalam cinta “MADIOKA” atau “JENG KRENG KONG KENG”. Sayang GUA kat LU sangatla
kerdil. Sebab tu la LU selalu LYN BAPUK TAROPAI erk? Tak tahula, setahu GUA:

-. Sebelum GUA kenal LU, GUA mls blik RAYA
Bile dah kenal ngan LU,tiap minggu GUA blik. Sebelum kenal
ngan LU,GUA belajar pakai duit sponser, lepas kenal ngan LU,
keluar makan lagi nak mintak duit ngan MAKCIK GUA.

-. Kalau ade sekor AYAM, kite bagi je kat ayang. Kalau ade 2 EKOR AYAM,
kita bagi yang besar kat ayang.

-. Kalau kite makan nasi AYAM, LU makan nasi AYAM tu, GUA plak
makan PINGGAN tu je.

-. LU ni da la cun sangat, tapi gua tak suka puji LU cun nti LU banga.
Tapi GUA yang hensem ni LU lagi nak kutuk ngan member depan GUA,
kata GUA hensem GILA. AMOI sales gal lalu depan mata, GUA diam
je. Takut kalau puji kang LUA marah. BAPOK “gabuker” duk depan JAMBAN LU gi
USHA time GUA berak. Siap mintak no umah depan GUA lagi.

-. Kalau kuar ngan LU, slambe JE nak makan KCF, GUA tipu
GUA dah kenyang, padahal bile dah sampai kat umah GUA makan BESKOT JE.


-. Sebelum kenal ngan LU., GUA single lg maa. lepas
LU kenal GUA, genaplah koleksi LU ada 78 BAPOKAS
semuanya. GUA tiap2 ari marah LU plagirl, dah tu LU kata GUA
cam TAIKO-CHING.


-. LU selalu pukul GUA, tampar muka GUA, cubit bontot GUA, GUA
X pernah tengking sekali pun, apatah lagi nak cubit, nak tampar, nak
pukul?

-. Pernah LU tanya kalau LU jatuh cinta ngan laki lain, GUA nak
wat pe. GUA kate nak bunuh “BAPOKAIYATOL” tu. Tapi bile GUA tanya kalau
GUA jatuh cinta kat pompuan lain, LU nak buat ape, LU wat GOBLOK JE.

-. GUA beli GLOB PANAS ngan harga RM300 GUA kate harga RM30.
LU beli RANTAI SAMBUNG2 kat GUA harga RM5 LU kate harga RM500.

-. Aritu LU peluk GUA kate nak sangat romen ngan GUA, GUA kata
tak boleh, dosaT. LU kate GUA X sayang sama LU. Pastu semalam LU
pakse GUA romen GAK. Kalau tak LU cari “BAPOKOS”. Ok
SUBOHI GUA jln kaki g kedai sengheng nak beli
Sondom. LU kate saje je nak test GUA, pastu marah GUA keji. GUA
diam je duk tepi HIGHWAY... tengok lembu tengah romen.

-. GUA koyakkan baju LU, GUA ganti 4 helai baju.
LU rosakkan nset GUA, LU wat DANG…..

-. Sekali LU demam, GUA kene diet 2kg nak jaga LU. Sekali GUA
demam, LU tambah berat 2kg sebab abiskanAYAM KCF GUA.

-. GUA tak pernah kata LU KONTOT, LU marah GUA tinggi dr LU,
GUA belikan slipar tapak gajah bg LU tinggi,LU ktuk GUA plak KONTOT.

-. LU kalau nak pakai duit GUA, terus ambil X bagitau. 100 ke
300 ke 800 ke selagi wallet GUA ade duit. Aritu GUA nak pinjam 10
ringgit sebab lupe bawa wallet, LU kate GUA kedekut BABUN
ADUssssssssssssssss……………………………….
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© ʞɔnlɹǝpɔ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO