GUA x perlu kecurangan

LU....
Tiap-tiap hari GUA sms LU, call jarang la hmm.. dulu LU suka GUA sms. Tapi sekarang LU rasa sedikit rimas, mungkin LU sibuk dengan BAPUK TAROPAI LU .. GUA sms LU bukan nak ganggu LU cuma GUA nak LU tau GUA ingat LU..

LU....
GUA selalu tanya mana LU pergi, GUA selalu mintak LU sms kalau pergi situ pergi sini, sms GUA kalau dah sampai situ sampai sini. mmg GUA nak awasi gerakan LU, tapi GUA lebih bimbang klu LU kena baham MADIGO. Katakanlah LU masih sms GUA masa kat JAMBAN, tapi bila kat ATAS TIANG GOL LU tak sms GUA PLAK, so GUA tau LU ada masalah kat situ.. Kalau LU rimas, takpelah.. GUA tak perlu dah LU wat cam tu.. walaupon GUA tau LU xkn pandai jaga diri..


LU.....
GUA suka tengok LU pakai bju MUSLIMAH.. GUA selalu tegur LU pakai macam tu pakai macam ni.. GUA suka tengok LU ayu je.. GUA bukan paksa LU pakai purdah taliban, pakai tudung labuh-CHI.. GUA tau LU tak rimas pasal ni.. Tapi GUA tak paham baca hati LU yg “schrinizatob”.. .


LU......
GUA x kesah LU nak kuar lepak ngan mbr “IPT” LU, tapi jangan la kuar melepak pki “BIKINI” posing tepi kolam “taik-ku-cheng”.. Jangan la kuar pakai ala kadar je.. GUA suka mbr LU tengok LU pakai molek-molek…

LU.......
GUA belikan LU itu, GUA belikan LU ini, bukan GUA nak bodek LU, memang GUA nak bagi…..LU jangan la bimbang, GUA snggup x bli brg GUA sbb LU.. xpyh la rasa bersalah, mmg lumrah dunia….




LU......
GUA selalu marah-marah LU.. Adakalanya GUA tengking LU smpi terkentot2.. Mungkin LU terluka ngan kata-kata atau perbuatan GUA.. GUA tau 0% perempuan X suka ditengking, tapi GUA tak pernah selitkan rasa benci dalam marah GUA kat LU.. GUA janji dah tak tengking-tengking LU tp GUA wat gak.. GUA lebih pedulikan sayang GUA kat LU dari tengkingan tu..LU phm ke…


LU......
GUA suka cakap banyak-banyak, cerita itu cerita ini ngan LU.. Mmg LU rimas.. Tapi GUA suka borak ngan orang yang GUA sayang,Kata orang POLAI, kita takkan nampak kekurangan diri kita melainkan orang disekeliling kita.. Maybe ada kebenarannya..


LU......
Maybe LU X caya pada janji.. Tapi LU kena caya kt GUA, janji tu bukan main-main bagi GUA.. GAU akan tunaikan janji yang GUA hebahkan selama ni.. Cuma lambat atau sekejap saja. GUA tak nak CUKUR bulu idong sampi berdarah semata-mata nak tunjuk betapa ikhlasnya janji GUA, cukup saja LU percaya dari air muka GUA YG sesuci LEBARAN NEH…….
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© ʞɔnlɹǝpɔ | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO